söndag 25 maj 2008

söndag

idag var det mors dag och jag märkte verkligen att mamma var extra vänlig idag eftersom att hon blev jätte glad över presenten ;p hon bakade äppelpaj tex, haha :)

annars så har min dag gått åt till att spela ett gammalt spel som jag inte spelat på ett tag, fyfan, satt verkligen i en 5-6 timmar och spelade. sedan kollade jag på en film som faktiskt var riktigt bra - "Who's your daddy?". den handlade om en 18årig kille som är mobbad på high school, en dag får han besked om att hans biologiska föräldrar dött. han ärver världens största porrtidningsföretag, 87 miljoner dollar och en lyxvilla. inte helt illa, hehe.

imorgon har jag endast en halv lektion, 40min that is. känns inge vidare lönt att ens komma till skolan men jag måste öppna ekoburken så att jag kan börja skriva på labbrapporten..

Inga kommentarer: