fredag 16 maj 2008

olympiafesten..

japp, så jag stack med kevin till norra hamnen där vi träffade kalle, rosqvist, en max och en annan snubbe som jag glömt namnet på. sen stack upp mot stattena på förfest hos en alexandra och det var riktigt fin stämning där. tyvärr blev det lite för mycket för min del. och som vanligt håller jag mig borta från resten vid de tillfällena. jag kom senare till the tivoli eftersom att jag behövde tid för att nyktra till. jag följde med alla och skulle ta bussen men mådde alldeles för dålig och hoppade av igen. tog det lite lugnt och när jag var tillbaks i matchen så gick jag från stattena ner till the tivoli. väl på the tivoli så kom jag in, men inte kevin. han ansågs vara för full, haha. men han fixade in sig på någon sne vänster ändå. det var ganska kul där inne och jag dansade sönder i början, men efter något tag så kände man sig helt trött, slut och way to drunk för att köra vidare. så runt 1 började både jag och kevin gå hemåt. det tog oss 1 och en halv timme att gå från the tivoli hem. det var skönt att sova kan jag säga.

gick alltså upp i morse runt 10.10 och skulle börja min första och enda lektion för dagen vid 10.25. så jag tog bara på mig och sket i frukost och bara drog till skolan. enda anledningen till att jag stack till skolan var pga att jag skulle ha nationella muntligt i engelska. det var alltså jag, ebba och linus som skulle ha de. jag ringde linus och skulle be honom säga till att jag kommer lite sent. men jag kom före honom till skolan. jag ringde ebba också, men jag hade tydligen väckt henne då hon låg och sov hos någon i laröd. så jag kan väl dra slutsatsen att gårdagen tog rätt så hårt på alla ;p. själva nationella gick väl helt ok, är dock smått besviken eftersom att jag var riktigt bakis och allmänt trött så var jag lite sluddrig med mitt uttal. det blev visserligen ett MVG-.. när jag kom hem runt halv 1 så gick jag och la mig. vaknade några timmar senare runt 17.30. sen stack jag och pappa och övningskörde. nu sitter jag här vid datan och känner mig alldeles för sliten för att hitta på något annat än å sitta vid datan..

Inga kommentarer: