söndag 18 maj 2008

söndag

fastän att man inte var ledig i fredags så känns det ändå som om man haft en långhelg. beror ju självklart på olympiafesten. igår vart jag och kevin på en "fest", vi trodde iaf att det skulle vara en fest, men det var bara jag, kevin och emilia, vad jag vet, som hade dricka med sig, wiih! vi drack såklart ingenting, vore total waste asså. men vi hade det hyfsat kul ändå, blev lite deg i soffan och spela roliga saker och signaler som man har på mobilen. kom hem runt 1, och gick inte och la mig föräns klockan 2 halv 3, ingen aning vad jag sysslade med under den timmen ;s.

idag gick jag upp mysigt runt 11 och när jag står och gör min frukost så kommer pappa hem med en tårta. "varför har han en tårta med sig", tänkte jag. det är inte lätt att vara ungdom, man glömmer bort en massa saker :( pappa fyller iaf år idag och tårtan var jätte god :). runt 13 kom mamma och vi stack till väla för att lämna in ett par byxor som gått i sönder, vi tog ett nytt par som var lite dyrare och så köpte vi en skit snygg kofta också. är väldigt nöjd med dagen!

på tisdag är det GEA-stugan med klassen, can't wait!

Inga kommentarer: