onsdag 14 maj 2008

onsdag shoo

idag vaknade man på ett väldigt roligt sätt. jag sov sött och fint när jag plötsligt vaknar av att min mobil plingar till, jag hade fått ett sms av kevin.

"Säg till att jag försov mig, >.< är påväg till skolan nu. :)"

klockan var då 07.27 och yrvaken som han var så var han redan på väg mot skolan, haha!
annars var skoldagen slapp typ, svenska som första lektion där man slappade som aldrig förr och sedan samhällskunskap där jag inte ens minns vad vi gick igenom. jag gillar visserligen samhällskunskap men athanasios kan ibland vara svår att förstå. aah! nu minns jag vad vi gick igenom, en massa sant och falskt påståenden angående de svenska grundlagarna. sen hade vi ingen historia och pga det så gav jonas vår geografi lärare med sig och vi fick sluta 11.50. UNDERBART! så jag följde med kevin hem där vi rökte vattenpipa och åt kladdekaka, mums! sen skulle kevin börja plugga så jag gittade hem och strax därefter så stack jag till erik istället, hoppar mellan vännerna, heh ;). vi gick ut en sväng och sen skulle han till elin, som han spenderat varenda jävla dag med nu i någon vecka. men sånt får man ta, the guy is in lööööööv.

1 kommentar:

Levinare sa...

Höhö, jättekul xd