onsdag 7 maj 2008

onsdag

dagen började med nationella prov i matte och det gick nog helt okej, jag hoppas det iallafall :p annars var dagen rätt så slapp men ändå dryg på något sätt. det blir nästan drygt när man får för mycket tid att slappa och man bara blir seg. annars har jag varit hemma och pluggat på svenskan, alltid kul att plugga 40sidors svenska om det svenska språket. 40 hela sidor och man vet inte riktigt vad som är bra att veta, haha.

maj ser annars ut som en rätt så fullspeckad månad och jag ser fram emot var månaden har att erbjuda, först och främst så är det olympiafest den 15e maj - en torsdag med skoldag på fredagen efter. ska bli kul att komma bakis till skolan, jag sket i skolan på lussevakan men denna gången ska jag inte vara nån vekling >:).

22 maj så ska vi på läger med klassen. jag tror iallafall att det är den 22a, det är iallafall någon gång där. jag har sedan tidigare bara underbara läger upplevelser, eller ja.. borsett från en när vi i 8an åkte till ven, det var riktigt tråkigt måste jag säga - lång tråkigt. men jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer ha underbart kul tillsammans i GEA-stugan.

29-31 maj <3 - SIESTA! ser fram emot det något så in i helvete. det ska bli en riktigt rolig upplevelse och jag hoppas fanimej att jag inte överskattar skiten, det är visserligen första gången jag ska på någon sådan event. får hoppas på det bästa, och det brukar ju vara så att det blir så roligt som man gör det. tvivlar inte en sekund på detta heller.