söndag 25 maj 2008

the pink taco

eey shoo, jag vaknade imorse och gjorde min vanliga lördagmorgon rutin. äter frukost sen går jag helt nyvaken, vanligtvis bakis, med tvätten till tvättstugan åt mamma. det är så att det är en jävla församling utanför vårt köksfönster och där är folk hela jävla dagen. från tidigt på morgonen till en bra bit in på kvällen, jag misstänker att det är nån jävla sekt som håller hus där. när jag och mamma gick förbi så började vi spekulera om vad dem kunde syssla med, men vi kom inte fram till något speciellt. när jag gick tillbaks så hade dem satt ut en skylt "meditation pågår, stör ej!" haha. och när dörren var öppen så såg man att lokalen var mörk och endast upplyst av stearinljus. creepy.

sen spelade jag fotboll med kevin för att sedan utmattade gå hem till mig och titta på en film. 'the perfect score' hette filmen och under tiden fick vi ett samtal från emilia då hon ville att vi skulle komma till daniella. väl hos daniella satt alla flitigt och tittade på eurovision song contest, och jag och kevin inledde med att knäppa vars en bira. med tiden så försvann folket och till sist blev det bara jag, kevin, daniella och theo kvar. vi spoonade ett tag och mös, sen fick jag och kevin cykla hemåt. nu är jag hemma och ska snart utföra min mysiga plan. har nämligen köpt en blomma åt min mamma som mors dag present, jag har även skrivit ett kort. planen är som så att jag kommer gå ut i köket och lägga blomman och brevet på matbordet så att mamma ser det direkt på morgonen. hoppas hon kommer gilla de! :) good boy!

Inga kommentarer: