onsdag 21 maj 2008

onsdag

är tillbaks från GEA-stugan nu, och får minsann säga att jag aldrig cyklat så mycket i mitt liv. har dock ingen aning om hur lång själva distansen var, men det tog väl runt en 1 och en halv timme att cykla dit. jag hade faktiskt rätt så kul på lägret, det var ju ganska litet och mindre fräscht, men väldigt mysigt ändå. jag och kevin sov i princip ingenting under natten. istället runt 5 tiden gick vi ut och stirrade på dem andra som sov, haha. det var ganska kul och höra alla möjliga olika ljud och man kunde inte hålla sig från skratt. när folk väl hade vaknat var det inte så uppskattat att man skådade dem. vi sov några få timmar tillsist, käkade frukost och sen begav oss hemåt. det gick snabbare att cykla hem än vad det tog att komma dit. mer motivation kanske? väl hemma så beställde jag en pizza och jag åt den så in i helvete, skit gott! sen gick jag och la mig och tog igen de timmarna som jag hade missat under natten.

har skrivit klart min novellskiss tills imorgon, tror jag iaf. vet inte riktigt vad som krävs i en novellskiss, men jag antar att det viktiga är att jag kan förstå vad min poäng är och att själva novellen blir bra. aja ska återvända till fotbollen nu, champions league final mellan manchester united och chelsea.

Inga kommentarer: