måndag 12 maj 2008

måndag

orkade inte skriva igår, men kan väl berätta lite kortfattat att jag blev väckt av holten runt 12. yrvaken som vanligt så skulle vi alla iaf samlas kl 1 nere vid stranden. denna gången joinade twinsen också. vi stekte väl till 5-6.

idag så hade jag sovmorgon och sov väl rätt så skönt, var rätt så sliten efter gårdagen. hade bara 2 lektioner idag vilket är uppskattat. musiken var faktiskt rätt så kul och sen hade man ingen matematik så man slutade väldigt tidigt i förhållande till att vi slutar runt 4 i vanliga fall på måndagar. när jag kom hem så kom erik hem till mig så kollade vi lite på oc och sen käkade han kebab. vi återvände åter till mig och bara tog det lugnt och snackade lite. han har visserligen pyst nu och jag lyssnar på lite musik.

olympiafesten på torsdag, ser fram emot det, men ser fram emot siesta ännu mer!

Inga kommentarer: