lördag 30 augusti 2008

escape ctrl alt del

igår var det fredag och en ganska slitsam fredag. efter utflykten med klassen var jag ganska trött och sängen lockade en hel del. men jag visste att det skulle vara idioti att lägga sig ner och sova bort dagen och kanske eventuellt kvällen också. jag sket i det och istället vart jag ute i god tid, det blev lite utav en hektiskt kväll då jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. och jag måste tillägga att, av alla gånger som jag inte vetat vart jag skulle ta vägen och sedan bara hittat något och dratt dit - så var igår det mest lyckade. så efter en ganska tråkig fest hos gabbie (sorry to say it), så stack jag, kevin, åslund, holten, timo&wide vidare till olympia där det också var fest. det var en vild chansning för min, kevins å åslunds del, men det löste sig. så en bra fredag minsann. ikväll finns det också en hel del alternativ men det stora problemet idag är att jag är pank, usch. blir förhoppningsvist en runda till daniella och deltaga i camillas birthday party och mysa lite. vi får se vad som sker :)

Inga kommentarer: