måndag 1 september 2008

det är över nu

ja helgen är över, tyvärr dock. lördagen var också fett lyckad måste jag få säga, är väldigt väldigt nöjd med helgen. jag, ekke, kevin & åslund stack till en fest på eneborg hos en anna som hade inflyttningsfest. bara tanken av upplägget lockade som fan. var betydligt mer taggad på lördagen än jag var på fredagen. nu är jag dock i en ekonomisk kris, men jag hoppas det löser sig - brukar lösa sig! det skulle vara fler tjejer än killar hos anna, och det var det också, JIPPIE! vi började föra lite smått mysigt på GA skolan och sedan ringde petra och drog med oss till festen. åslund hade med sig sin ipod med högtalare och på så sätt drog vi igång festen ganska rejält, fick igång alla i lite allsång osv. det blev i princip bra stämning direkt! tyvärr blev ekke utslängd under festens gång, men det är sånt som händer när man druckit lite för mycket, hehe. runt 01.30 så blev vi alla utslängda, då hostern/anna inte mådde så tip top längre. åslund försvann på något håll med två tjejer, och jag och kevin blev lämnade ensamma kvar. kevin hade en brud hängande över sig och jag fick i princip slita loss henne från kevin, för att vi sedan skulle börja vår vandring mot elineberg. väl på elineberg så följde jag kevin till ramlösa station, sen vände jag och försökte lite nätt smyga hem. men tro fan att nyckeln var i på insidan på något snett sätt så att det inte gick att vrida in och komma in, sjukt jobbigt. så jag fick börja plinga, banka & ha mig. fick gå runt om och banka hårt på rutorna men inget liv. tydligen hade pappa och hans flickvän båda tagit sömntablett och sov något djävulskt djupt. så efter 20 minuters bankande kom pappa och öppnade för mig. lite jobbigt slut, men who the fuck cares? bästa helgen på länge!

idag var det äcklig mat i skolan så man vart ju lite små hungrig mot slutet av dagen, och dagen avslutades med idrott och orientering - blev ännu hungrigare. efter skolan gick jag och kevin till UM, greppade vars ett paket kondomer, haha. sen var det också tänkt att jag skulle köra drop hos en frisör, men fick istället boka tid inför imorgon. så det blir inget kort hår förrän imorgon. imorgon är det kriminologi och det ser jag fram emot faktiskt :)

Inga kommentarer: