tisdag 9 september 2008

because god doesn't want me to

sitter och väntar på kevin då det är dags att röra oss mot gymmet. är riktigt glad att jag är så himla motiverad till att gymma, just nu kan jag knappt se en vardag då jag inte gymmar, underbart! har suttit och smuttat en hel del på den goda ramlösan som mamma köpte till mig - jordgubb & lime, riktigt god faktiskt, dock är päronsmaken godare, men det är ett hett tips på en god dricka framför datan. idag så vaknade jag lite senare för att jag skulle snooza eller jag försökte iaf snooza, glömde ställa in sista tiden. vaknade 07.35 och skulle ta bussen 07.47 och jag hann minsann. kan vara riktigt effektiv på morgnarna, hann liksom äta frukost, ta på mig, borsta tänderna och gå till bussen. dock ligger busshållsplatsen knappa 100m från där jag bor. anyways, så tog jag då bussen och åkte mot skolan precis som vanligt. väl i skolan stötte jag på besart och trodde att vi skulle ha historia, men eftersom att vi har haft schema ändring så skulle jag egentligen haft sovmorgon till 10.15.. duuh.. fick sätta mig och räkna lite matte men det gick inte så bra eftersom att eva inte fullföljde sin redovisning utan hann brista ut i tårar och gå ut från klassrummet. istället tänkte jag ta och läsa engelskan men det lockade inte speciellt så jag skuttade iväg till mediateket där jag lite halv tråkigt spenderade lite mer än en timme. kevin är väl här any minute så jag tar och avslutar..

vill ju dock lägga till att helgen ser lovande ut ;)

1 kommentar:

Daniella sa...

callixen, glöm inte bort mig va - ny adress beyondnaked . blogspot . com