lördag 27 september 2008

rdb ettårs firande today!

igår så blev det inget speciellt festande, efter att ha strövat omkring lite i stan med erik & åslund, så bestämde jag och åslund oss för att dra upp till alex på olympia och va med dem och förkröka. dock skulle dem sedan bege sig till steakhouse vid 12 tiden. jag och åslund hade i tankarna att vi skulle försöka komma in. innan vi stack till steakhouse så mötte jag upp ida och så gick vi där hand i hand ner mot steakhouse och stod i cirka 10minuter innan vi sket i det. jag och ida började gå hem mot henne, då det var tänkt att jag skulle spendera natten där. vi låg och snackade ett tag sedan somnade vi båda in och sov rätt gott. på morgonen så käkade vi frukost och sedan stack jag hem.

ikväll är det tänkt att rdbs ettårsdag ska firas, dock är det inte förrän den 29e, men det är på en måndag vilket inte blir så speciellt bra. grattis till oss!

Inga kommentarer: