fredag 26 september 2008

fredagkväll?

skolan idag var faktiskt nice, alla lektioner gick snabbt. historian var simpel och kanske lite långtråkigt att lyssna på allas olika intervjuer och åsikter, gäsp. men sen var kriminologin intressant med en föreläsning av en livs levande polis. engelskan var också simpel och gick som smort. och för först gången typ, så uppskattade jag matten, ville inte att den skulle ta slut. matematik är fan skit kul om man förstår det man sysslar med, känner mig fett pro nu när jag sitter och klurar i skolan på tal som jag hade blivit helt chockad över att jag skulle kunna lösa i början av terminen. efter skolan var jag bara tvungen att räkna lite mer matte, och sen läste jag lite i boken och sen har jag spenderat resten av kvällen framför datorn. vad som sker ikväll är ännu oklart och jag har tydligen tappat festsuget, känner typ inget behov att dra och festa. kan ju bara bero på en sak ;p. kanske eventuellt blir en mysig utekväll med grabbarna, ströva omkring på stan och se nice ut.

Inga kommentarer: