måndag 22 september 2008

text?

idag var jag fett flitigt, dock inte flitig ensam utan tillsammans med grabbarna från klassen. att ta en håla till plugg är något jag inte klarat av förr, och det känns bra nu när man stolt kan blicka fram och veta att man avklarat en sån uppgift som bara skulle vara irriterande att pyssla med där hemma. ska försöka vara duktig hela veckan och göra lite av allt i förväg. det största problemet för mig just nu är ju dock att läsa ut bokjäveln tills på måndag. usch usch usch. annars har jag varit hemma hos ida idag efter skolan och myst en del. sen var det hem med bussen och en jävligt hungrig mage. när jag kom hem så hade mamma lagat riktig polsk mat, skit gott! bigos och något som jag glömt vad det heter, trots att mamma sa det på telefon, men gott är det i alla fall! sitter nu och lyssnar på musik och käkar popcorn, ska bege mig till gymmet inom en timme också.

Inga kommentarer: