söndag 24 augusti 2008

the weekend is over och jag är seg

minsann är helgen i princip över, som antagligen många av er, så gillar inte jag söndagar speciellt, eller ja kanske inte under sommarlovet men nu när skolan börjar så är söndagen i princip plågeri. vaknade upp idag och då var klockan redan 14.00 på en söndag, skolan dagen efter och man får sjuk ångest för att man sover bort den sista jävla vilodagen. vill verkligen inte gå till skolan imorgon, saknar redan lovet! vill ju självfallet träffa alla glada typer osv, men själva skolan i sig är något jag inte har ork till riktigt ännu. hoppas det ändrar sig. igår var jag, jt och ekke iallafall .. ja vi var iallafall på väg till en fest som blev nedstängd. det fick vi reda på när vi satt på en fullproppad buss med fulla ungdomar som skulle dit. kvällen var genast förstörd. på plats fick jag höra en massa historier om att ett gäng blattar hade kommit med pistol och skjutit sönder rutorna och gått in och förstört inredningen. hur sannolikt det låter kan man ju fråga sig ;p. men det stod iallafall i HD idag att det hade varit ett gäng oinbjudna ungdomar med utländsk bakgrund som hade förstört osv. tråkigt sånt där, men med tanke på vilken folkskara som färdades dit igenom regnet så var det väl ganska förutspått att det skulle gå åt helvete. sen försökte vi komma in på olika krogar, eller ja vi gick i och för sig bara in på en krog och blev utslängda efter cirka 5 minuter. på dem andra ställena var det vakter som kollade leg så vi sket i det och drog oss hemåt. denna helgen har jag dunkat en hel del The Used och jag måste bara påpeka att dem är mitt favoritband, fy fan så bra dem är! :)

Inga kommentarer: