lördag 16 augusti 2008

party-weekend

igår vart hela rdb på fest hos therese på västra berga. hade inte speciellt höga förväntningar vilket jag oftast inte har när det handlar om en lokalfest. jag blev däremot dragen av häpnad när jag såg alla som hoppade på bussen och skulle åka iväg till festen. väldigt bra start, tänkte jag. väl på plats fanns det också en del människor och det var verkligen överlägset många tjejer på plats, kanon! jag tyckte festen var rolig, utan tvekan lite tråkigt att folket började röra sig hem relativt tidigt. jag och erik följde med camilla hem, där jag, camilla, ekke, theo och sarah skulle sova. vi gick och la, men runt 4 tiden så vaknade jag och kände att jag inte var trött, jag kände mig full och ville ut & gå samt gå hem och lägga mig i min säng. så jag tog mitt pick och pack och gick från ca 04.20 - 04.50~ från husensjö till elineberg. idag vaknade jag ganska sent och mådde inte så dåligt, antagligen gav promenaden en hel del. idag beger jag, ekke, kevin och åslund oss till malmö/malmöfestivalen främst för att se looptroop, so long!

Inga kommentarer: