torsdag 14 augusti 2008

inte mycket att hurra för

som sagt, vädret är dåligt, skolan börjar snart och mina pengar börjar ta slut! ingenting stämmer ju nu haha. att börja skolan igen ser jag på två sätt, första - riktigt kul att få komma tillbaks och träffa alla - men det andra - fyfan, är väldigt van vid att sova hur länge jag vill, gå upp när jag vill, gå och lägga mig när jag vill osv, har ställt om mitt dygn totalt och det kommer ju antagligen smälla till i början av veckan.

annars så har jag lanat med kevin&erik i två dagar, det var mysigt men dyrt haha. vi gick och badade nakna i råå hamn klockan 3 på natten osv, lite smått äventyrsfulla dagar. lanet slutade med att vi gick på en fest hos kajsa, det slutade lyckat och jag är nöjd, tror faktiskt hela rdb är nöja (dvs dem som var där).

för er som möjligtvist (förhoppningsvist) uppskattar att läsa min blogg (notera att jag chansar vilt nu) - ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er, blir allt för distraherad ibland.

Inga kommentarer: