tisdag 26 augusti 2008

kriminologi

kom nyss hem från skolan, och är väl smått utmattad, precis så som man brukar vara efter skolan. idag var generellt en ganska utmattande dag, ganska tråkiga lektioner och olivliga lärare, då är det lätt att ögonen bara vill slinka ihop. efter svenskan som var min nästa sista lektion så ville jag bara lägga mig ner och sova, fy fan. men sedan hade jag min första lektion av mitt individuella val kriminologi, och som tur var så var det en jävligt bra lärare som var riktigt intressant och vet hur man fångar folks uppmärksamhet. ser faktiskt fram emot nästa kriminologi lektion nu på fredag. i morgon är den dummaste dagen, börjar 08.20 istället för 08.30 som alla andra dagar, rytmen går ju helt ut balans då. inte nog med att man har behövt anpassa sig efter dem nya tiderna så sticker en cp tid upp mitt i allt. får väl helt enkelt bli att gå upp tidigare och ta tidigare buss just på onsdagar. just nu väntar jag ganska snällt på att min mamma ska komma hem och göra middag, är riktigt sugen på att gymma idag också, hoppas mamma slänger upp nån slant. hoppas slutligen även på en jävligt lyckad kommande helg! :)

Inga kommentarer: