onsdag 27 augusti 2008

it sucks!

fyfan vad lack jag är, min dag är total förstörd just nu. inte nog med att det var en väldigt seg dag i skolan så skulle min garanti på mobilen inte gälla.

efter skolan så följde kevin med mig till mammas jobb på berga. där drack vi kaffe och åt några kakor sen begav vi oss till elgiganten där det var tänkt att min fittmobil skulle bli utbytt. men NEJ, det var en "klämskada" så dem tar inte in den..
- Du får helt enkelt köpa en ny.
låter väldigt kul, får ingen som helst förmån pga mitt abonnemang, måste binda mig IGEN vilket skulle betyda dubbel räkning i månaden. alla mobiler har blivit cp dyra nu förtiden, att lägga 3-4 tusen är en hel del.. ska snart till gymmet med kevin & erik. vi ska börja gymma lite igen och det är väl det enda som är värt att le för idag..

Inga kommentarer: