tisdag 26 augusti 2008

aaargh!

herregud, släppte min mobil cirka 5cm från marken och spelade fotboll i ca en timme med ekke, mato och niki. när vi hade spelat klart så skulle jag ta upp mobilen och kolla, tro fan att överdelen av skärmen flippat ur totalt. i frustration så stänger jag av den och sätter igång den igen, funkade inte. jag tog ut batteriet och satte in de igen, funkade inte heller. ska till mammas jobb imorgon efter skolan, i och med att hon jobbar på bergaområdet, sen åker vi till elgiganten så får jag hoppas på att jag får en ny, min garanti ska ju inte ha gått ut. tycker att den mobilen jag har strular alldeles för mycket, detta är andra gången den ska lämnas in. hade varit kul att möjligen få en ny mobil, men samtidigt inte :p. är ganska trött idag, men lär väl ändå sitta uppe till atleast 12 eller 1 som vanligt. ska hoppa in i duschen nu och sen eventuellt lägga mig i sängen och njuta av det som finns på tv.

Inga kommentarer: