måndag 25 augusti 2008

nån ska bomba skolan

haha jag har hört rykten som sprids lite bakom hörnen på olympia, att en tjej ska bomba skolan. hoppas det inte är något allvarligt. började idag och fick träffa.. en ny lärare, den enda nya jag hade för dagen. hon verkade väl helt ok, kändes lite som att vår förra lärare, kristian pratade mer klar engelska, lät mer som en engelskman. men det är skit samma, ska försöka snappa upp ett mvg här nu då istället :). hade även min första sammhälle b lektion idag, tro det eller ej, men vi hamnade med E klassen, säger sig självt. imorgon inleder jag mitt individuella val, kriminologi A. skolan idag var inte så jobbig/tråkig som jag hade förväntat mig, efter 3 timmars sömn så var man ju garanterat trött men det börjar släppa. längtar som fan, mamma är igång och gör tacos, fyfan vad nice!

Inga kommentarer: