tisdag 19 augusti 2008

hum hum hum

så vi hamnade på malmöfestivalen till sist, vill inte klaga. erik och kevin försökte dra med mig dit idag igen, men jag kände att vädret gav lite till vika, sen så går inte tågen lika ofta och inte lika sent på vardagarna.

har varit trött i princip hela dagen idag, gick och la mig så sent som halv 6 och gick upp kl 12. skulle vara på polishuset klockan 13.00, förhör angående min misshandel, är glad att det äntligen händer något, pallar inte att polisen dröjer så mycket, förstår dock varför. pappa skjutsade mig sedan till jocke där hampe redan var. vi kollade på 'Harold and Kumar escapes from Guantanamo Bay", så jävla överdriven film, ännu mer maxad än ettan, men ändå bra, verkligen sevärd! första skoldagen nu på fredag vilket är smått läskigt, även om man längtar så kommer man sakna de slappa lovdagarna. det handlar bara om att ställa om sig, vilket är min svaghet :p

Inga kommentarer: