fredag 22 augusti 2008

skolfredagen

idag blir det minsann sanning, skolan börjar på riktigt. även om det kanske inte är någon seriös skoldag, utan mer en samlingsdag, så är det ändå skolan man ska till. är lite förvånad över att jag inte är så bakis idag, med tanke på vad det var för afton igår. var på malmöfestivalen med kevin, ekke & åslund - vi såg Flogging Mollys och Millencollin sen begav vi oss hem. vi stack hem ganska tidigt faktiskt, det var ingen av oss som direkt orkade stanna kvar mycket längre, jag kunde inte sluta tänka på min sköna säng. idag vaknade jag också väldigt tidigt, snarare vid 7 tiden, var väldigt törstig sen bad jag mamma göra lite varmchocklad åt mig så har jag myst lite nu. funderar på att gå och sova lite till och återhämta mig till skolstarten ;p

Inga kommentarer: