onsdag 10 december 2008

stormen är över

stormen är över, läxstormen dvs. hade sista provet för denna terminen idag, och det är riktigt skönt att kunna pusta ut och känna att båten kommer segla i stillsamt vatten framöver. hade i alla fall kriminologi prov och naturkunskapsprov, som jag har tjatat en del om, och jag vill inte riktigt uttala mig om hur det gick, eller jag vågar snarare inte. det brukar bli sämre resultat om man har för höga förväntningar, det bevisade det senaste svenska provet (tro bara inte jag fick IG). det är dessutom lussevaka på fredag - så det blir att planera in något tidskrävande där ja, sen är det bara 7 skoldagar tills jullovet, det ser fint ut alltså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vi har tre prov nästa vecka. Eller ett av proven är uppdelade på två lektioner. Fast sen har jag en redovisning också, kanon!

Nu går det att kommentera :>.