söndag 7 december 2008

i'm only one call away.

helgen är i princip över, fredagen var ganska skön, som vanligt var vår engelska lärare inte tillgänglig, hon är antingen sjuk eller på möte på fredagar verkar det som. vem bryr sig, det är bara skönt. däremot satt jag bara hemma på fredagen, ganska tråkigt faktiskt, blev att jag såg james bond: quantum of solace, helt okej film.

lördagen däremot så var det fest, jag, erik och åslund begav oss på festen som höll plats i ramlösa parken, riktigt bra lokal där finns. den är så bra belagd, mitt inne i parken, det blev en mysig stämning typ. däremot var det ganska korvigt. vi drog vidare vid halv ett tiden, ganska sent att dra vidare men, why the hell not? vi drog in till tågaborg där det var någon som ida kände som hade fest. sen följde jag med ida hem och sov över där. är helt slut idag, riktigt trött, började med att jag var bakis, nu är jag bara riktigt seg. seg på ett jobbigt sätt. borde egentligen plugga, men jag är så seg just nu och jag misstänker att min hjärna inte är mer vaken än vad jag är, så jag tror inte det är någon ide. ska ut med erik en sväng nu, ifall han dyker upp.

Inga kommentarer: