måndag 29 december 2008

mr brightside

nu har ni inte hört av mig på ett tag! tråkigt eller? det är inte mycket som har missats. däremot en av dem värsta julaftnarna för min del. började bra med vanlig mysig julmat som sedan övergick till julklappsutdelning efter kalle anka, och kulminerade i ett bråk mellan pappa och hans sambo, tråkigt. fick förövrigt ganska trevliga julklappar, i princip det enda man behöver som ungdom, pengar och presentkort! så imorgon ska jag dra mig till väla med kevin för att finna några nice plagg till nyår och framöver.

hade ett litet grabbkrök också, med några kära vänner. har varit på några tråkiga fester, och dessa kan verkligen klassas som tråkiga. ska dra och lägga mig nu så att jag kommer upp i morgon :)

godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har träffat mig ?! :D

ckay sa...

ja det har jag det med :p förlåt glömde;p