lördag 6 december 2008

4/12 & death-game

uh, skrev inget igår så det får bli lite kompensationstext nu. igår hade alltså jag och ida vår enmånadsdag, om det är något ni skulle anse vara värt att veta? :]

sen to the main topic -> Death-game.
först och främst pallade jag inte skriva upp mig och joina de, trodde bara de skulle vara fjantigt, och det lät fjantigt. döda folk med banan & purjulök, shoo? men det var kul. haha, verkligen alla på skolan passade sig så fort man hade en banan i handen, ganska kul. jag kände mig säker, eftersom att jag redan hade varit aktsam och hållit mig ifrån alla misstankar, men ändå dog jag! jag dog! blev riktigt besviken, när väl jag, rasmus och kevin hade börjat komma in lite i de och tog det seriöst, så dör jag. stod och pratade med några samtidigt som jag tittade ut genom fönstret, sen känner jag något mot min rygg och hör en röst säga; "du är död!". det är jessica olsson i sp1d som står med en purjulök tryckt mot mig, nice! dunkade mitt huvud i fönstret av besvikenhet, jag ville vara med längre! :(

Inga kommentarer: