söndag 14 december 2008

kontrakt

som jag nämnt tidigare så tränade jag fotboll för första gången på ett tag nu i torsdags. det hände precis en ganska rolig sak, jag har ju självklart inget emot det osv, men det är lite roligt om man tänker efter. jag satt i vilket fall som helst vid datorn och kollade rundor lite då min mobil plötsligt ringde. jag svarar och i andra sidan luren är det då Råå IF's tränare. han ville alltså komma hem till mig för att jag skulle skriva på papper om övergång från eskilsminne till råå if. jag skrev på och nu är jag officiellt en fotbollsspelare igen ;]. så det är då träning ikväll, aah.

1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om Eskilsminne, vi såg ett Eskilsminne lag under Gothia, så säger Selma; Är Sverige med och spelar?

Jag: Selma, det är massa lag från Sverige och menar du dem där borta, så är det Eskilsminne..