torsdag 6 november 2008

you're giving up on me, giving up on me.

titeln beskriver en troligen gammal låt, men jag gillar den ändå! idag var det en kort skoldag, såsom alla torsdagar är för min del - 08.30-09.50 sen håla till 12.15-12.55 sen pyser jag hemåt. tycker faktiskt att torsdagar är den skönaste skoldagen, trots att fredag är den bästa dagen överlag så är skoldagen jobbig på fredagarna. fick ännu ett MVG idag, detta i historia. det går bra för mig nu, och det gillar jag, det motiverar en! ska börja plugga snart igen, nästa MVG i kriminologi nu igen då? :D

senare "ikväll" om man nu vill kalla det de, runt 16-tiden, med tanke på att mörkret redan då börjat falla in ganska hastigt, då väntar i alla fall en kvällspromenad med ida följt med ett besök på gymmet. allt ser bra ut! imorgon blir det troligtvis ännu ett night gibb, hade väldans kul sist, så det ska göras om! :)

Inga kommentarer: