lördag 1 november 2008

halloween och fifa

var på halloween fest hos daniella igår, det var riktigt skoj. haha blev faktiskt förvånad att folk varit så flitiga med sin utklädnad. hade förövrigt inte festat på två veckor och igår slog det emot som fan, eller ja snarare idag. vaknade upp med en baksmälla som var beyond my understanding, för jag kan inte komma ihåg att jag druckit way to much.. äh, det här med å festa har jag faktiskt tröttnat på lite, inte alls lika attraktivt längre.

sov i alla fall väldigt långt in på dagen vilket inte hjälpte så mycket mot bultandet i huvudet, men jag tog mig till philip där det skulle påbörjas en fifa-turnering. det var jag, jocke, åslund och philip som spelade. gick okej för mig, vi hann inte spela klart, men jag är tvåa i nuläget. vi stack sedan till GEC och lirade lite Counter-Strike samt Battlefield 2. nu är jag mätt efter en mycket god kebabpizza, ska strax, eller ja egentligen nu dra över till ida där jag ska spendera min natt :)

Inga kommentarer: