tisdag 25 november 2008

por ti volaré

det var inte så farligt som jag antog igår. jag gick visserligen upp tidigt och hade tänkt att fullborda min uttänkta plan, fast jag var inte riktigt duktig med tiden. jag kom lite tidigare till skolan och gick igenom det som linus och fredrik ansåg var viktigast till kriminologin. vi hade dock inget prov eller någon form av läxförhör idag, istället blir det ett prov den 9e, skönt. vi hade svenska läxa också, men det visade sig att det inte alls var mycket så det hann jag göra på cirka 10 minuter under spanska lektionen. dagen var alltså räddad! sitter nu istället och pluggar psykologi, det är ganska tråkigt faktiskt, men jag vill ju ha ett bra betyg i det ändå, så vad gör man inte?

har en hel del lediga lektioner nu i slutet av veckan av olika skäl, först på torsdag har det blivit så att jag endast har en lektion - spanska mellan 08.30-09.50 och sen ska jag då sluta. den lektionen ska vi endast titta på film, hmm? sen på fredagen är vi återigen lediga från historian (som jag då i vanliga fall hade haft på torsdagen då efter spanskan), och är även ledig från kminologin, en sorts kompensation. alltså två stycken lektioner och jag får sluta tidigare, men en håla mellan lektionerna, ganska störigt. nu är det dags att återgå till plugget samt äta middag.

Inga kommentarer: