onsdag 26 november 2008

personlig vilodag, huuhu

idag hade jag riktiga svårigheter att ta mig upp från sängen, så slutligen sket jag i att ens kämpa. det var en omöjligt kamp, som att slåss mot väderkvarnar, så att säga! jag kom däremot till psykologiprovet och skrev det. precis innan då jag lite snabbt gick igenom allt med ali och besart, så kände jag mig väldigt säker. mitt pluggande hade avlönat sig. väl när vi fick ut provet så blev jag lite smått utav ett frågetecken, men sedan när frågeteckna hade omvandlats till utropstecken så körde jag på. jag blev lite osäker på vissa saker, men det gick bättre än förväntat. definitivt ett VG skulle jag tro, kanske eventuellt ett MVG.

längtar lite tills ikväll, främst är jag ganska läxfri, i alla fall för tillfället, sen ska jag också gymma. älskar verkligen när man återfår motivationen till att gymma, skulle inte vilja missa en gymdag just nu!

Inga kommentarer: