onsdag 5 november 2008

you and me, we'll both go to history!

barack obama vann som de flesta antagligen hört eller sett. mycket bra om ni frågar mig, jag stod för honom, även om jag inte riktigt intresserat mig speciellt mycket angående deras olika ståndpunkter osv, så kan jag känna att en ny republikan inte behövs i världens mäktigaste land. no offence mot Bushs handlingar, vill inte klaga på honom. men barack ser ut att vara en man som kan göra något bra för USA och det lär påverka hela omvärlden också.

igår satt jag i 3 timmar och räknade 100st förstagrads ekvationer, de flesta i klassen inklusive mig hade problem med dem så vi fick en ganska överdriven läxa ;p men dem sitter nu, så jag ser det positiva i det!

var även på väla idag, mamma hade sett ett par skor som hon ville att jag skulle ha så jag fick följa med. dem var minsann fina, svarta puma. köpte även en mössa. kollade på chinos också, men dem kostar en del så dem får vänta tills nästa shoppingtur.

Inga kommentarer: