söndag 23 november 2008

coffee & snow = cousy!

har typ fått en ny vana, det är inte så jätte bra i längden men jag uppskattar verkligen en god kopp kaffe på morgonen. det är enligt mig, en briljant start på dagen. igår var jag och festade igen, även om jag tappat festsuget vilket jag och märkte igår, fast jag hade ändå rätt kul. det var kevin som hade festen, därav kunde jag ju definitivt inte avböja! det var en ganska rolig afton och en hel drös med folk, lite få flickor bara och det bestämdes relativt sent att det skulle bli en fest.

vaknade upp hyfsat smärtfritt idag och det är jag glad över, däremot var jag varm som fan då solen stekte mig. det kanske inte är så varmt ute, men solen den kan än. riktigt skönt att jag är ledig imorgon också, det blir att ta det lugnt idag, och så ska jag ta och träffa ida.

Inga kommentarer: