torsdag 17 april 2008

torsdag

idag var det nationella proven i engelska och det var den skriftliga delen som stod framför mig. jag vaknade imorse och fick stressa som vanligt, har knappt ätit frukost denna veckan och det känns inte bra kan jag säga. jag tänkte iallafall i andra banor när jag gick upp i morse, jag trodde först och främst att jag kanske inte hade lektion och att jag inte behövde stressa. jag visste att vi hade nationella men jag trodde att det skulle vara på eftermiddagen, men fel kan man minsann ha. jag kom lite försent till skolan som jag också gjort ett par dagar nu, trots att jag stressar på morgonen så börjar jag missa min buss allt mer. själva nationella gick väl ok, blev lite nervös när tiden var ute och jag inte hade gjort klart renskrivningen och när jag frågade så skulle det inte vara något problem. hoppas det inte ändrar sig, pallar verkligen inte få dåligt på nationella för en sådan skit sak. resten av dagen var inget märkvärdigt, det var visserligen väldigt tråkigt men torsdagar brukar inte vara mycket bättre.

när jag kom hem från skolan så tog jag ut lite äppelpaj från kylen och det med vaniljsås, mums! sen kollade jag på två dokumentärer, första var; Ung svensk soldat och den andra var Kungar av Counter-Strike del 3. haha, rätt klockrent att tv4 gjort dokumentärer om counter-strike, tycker dem är ganska intressanta. kevin, erik & jt skall komma hem till mig och det ryktas om att vi ska röka vattenpipa men det är ju som sagt bara rykten :). har inga läxor tills imorgon och det känns väldigt skönt att kunna koppla av lite nu förtiden, vet att det är en ny läxvåg på väg men får väl se denna tiden som 'lugnen före stormen'. imorgon är det fredag och fredag är som jag hoppas att ni alla vet, min favoritdag! även om man går i skolan på fredagen så är den så himla mycket bättre än lördagen. fredag året om? hehe. som jag skrivit förut så längtar jag tills sommaren!

Inga kommentarer: