onsdag 16 april 2008

farbror giese

jag har precis kommit hem från mitt utvecklingssamtal och det var inte så illa som jag hade små aningar om. jag är nöjd kan man lugnt säga! jag ligger där jag vill ligga, men farbror giese tycker att jag har mer att ta och jag ska inte ge vika utan bara hugga åt mig det. skolan var som skolan brukar vara, är visserligen klar med allt som ska vara inlämnat & så, vilket är en sjuk befrielse. jag är fri och jag ska denna mulna även smått regnande onsdagskväll spendera med min gode vän kevin.


haha, vill påpeka att jag bara fick för mig att öppna min dagbok som jag maximalt skrivit 5 "inlägg" i. måste citera mig själv haha;

"24 Oktober 2002.

Kära dagbok. Jag är ihop med Elin men mina känslor börjar bli svaga (sjunka). Vad gör man? Jag gör nog slut imorgon. Även om vi kramats och sånt. :)"

Inga kommentarer: