lördag 26 april 2008

fredag och även mitt 100e inlägg.

idag var en ganska mysig dag i skolan, som inleddes mec ett samhällsprov. eftersom att jag hade varit flitig och pluggat så gick det alldeles gallant. efter skolan stack jag till jocke och krökade lite, men det var alldeles för drygt för min del. i need action! så jag stack till gröningen där många av mina bekanta befann sig, och jag hade hoppats på att finna action där.. men tyvärr så skulle alla dra typ när jag kom, för att polisen hade beslagtagit deras dricka. i princip hela rdb kom till gröningen och vi stack till råå, där hände det heller inget och de flesta av oss skulle vidare för att finna lite action. men eftersom att jag var såpass nära mitt hem så gick jag hem istället för att dryga omkring. så nu sitter jag hemma och ska väl sova inom kort.

Inga kommentarer: