onsdag 23 april 2008

onsdag

skolan var seg idag, folk var rätt så dryga och det störde mig faktiskt rätt så mycket. men det blev bättre mot slutet och det är väl chill i guess. efter skolan skulle jag egentligen tagit bussen mot väla men jag glömde det helt och hållet. det var tänkt att jag skulle möta mamma där på berga eftersom att hon jobbar där och sen skulle vi båda dra till väla därifrån. istället kom mamma hem och var väldigt negativt inställd på att åka till väla och hon sa att jag fick skylla mig själv för att jag inte kom.

MEN! vi åkte tillsist och ibland tycker man om sin mamma eeeeextra mycket, som idag! så ja, min födelsedagspresent från mamma är väl kläder för 2.000kr, inte helt fel om ni frågar mig.

f.ö blir jag 17 hela vårar imorgon och jag kan fortfarande glömma bort det. kanske inte riktigt nu dagen innan men, det ska väl bli kul antar jag. hoppas bara ingen gör något elakt, som dem gjorde mot linus när han fyllde år.. vad dem gjorde vill jag inte säga, tänker inte ge tips och idéer! ;p

Inga kommentarer: