torsdag 10 april 2008

torsdag

idag sov jag som aldrig förr, och jag skulle egentligen bara ha en lektion men jag kände att jag inte orkade ta mig till skolan endast för att ha en spanska lektion. så istället sysselsatte jag mig med att spela cs, kolla på oc samt med att dricka kaffe! :). lite senare gick jag ut med kevin, ännu en dag som vi spenderade på fritidsgården och spelade tv-spel. det har börjat bli en vana. jag har även skickat in min bokrecension nu vilket är underbart skönt. men jag har andra bekymmer nu, eftersom att jag måste skriva en artikel på engelska om något ointressant, men sånt skit måste också göras. det är snart utvecklingssamtal för min del, och det känns ändå lite nervöst eftersom att jag antagligen har en del frånvaro.. nu snackar vi kanske inte så jätte mycket men det är väl antagligen rätt så synlig frånvaro från min spanska och delvis från matematiken, woopsie.

Inga kommentarer: