söndag 20 april 2008

calle med colten!



inatt drömde jag en helt sjuk dröm, jag drömde att jag hela tiden drack. jag gjorde random saker, inget märkvärdigt, men jag hade sjukligt många drickpauser. jag drack litervis och jag var törstig hela tiden. sen vaknade jag och kände hur torr jag var i munnen och hur törstig jag var. det är rätt så kul att ens behov påverkar drömmarna. igår var jag i varje fall hos daniella på fest. det var först lite chill förkrök @ my place, och de deltagande var jag, kevin, erik, holten, jt och åslund. det var faktiskt kul hos danni och jag kände att jag behövde göra en fest-comeback, har ju chillat nu i tre veckor. innan dess hade jag festat varje helg i 10 månader i sträck så det var lite annorlunda att inte festa på de tre helgerna som jag nu avstått.

jag fick iallafall ett nytt smeknamn hos daniella och det var inget mindre än "calle med colten"! hahah sjukt coolt, och eftersom att jag igår skröt om hur grym jag var med colten så kommer det ett bildbevis!

Inga kommentarer: