torsdag 1 oktober 2009

på västfronten intet nytt


Idag är jag hemma, skulle haft en lektion i vanliga fall men alla uppgifter som ska göras tills imorgon kräver en hel del tid, och jag känner att jag måste prioritera det för dagen. Och det roliga är att när jag letade efter bokrecensionspappret i min väska så hittade jag en annan uppgift som skulle vara gjord tills imorgon.. Så nu står alltså detta på listan;

x Samhällskunskap C
x Projektarbete
x Uppgift till handledarmötet imorgon
x Svenska B, bokrecension.

Så det gäller att ligga i idag. Men jag måste skryta och berätta att jag har 6 påsar Ahlgrens Bilar kvar, då jag köpte 9st för 30kr igår på nyöppnade Pistachia ;).

Dessutom var jag med på första sidan i tidningen City igår, det var minsann en trevlig syn haha.

2 kommentarer:

Linda sa...

Då får du plugga på Calleponken! Och kanske dela med dig av godiset till mig? Ja, det tycker jag allt!

ckay sa...

godiset är snart slut, har förtärt det flitigt :)