fredag 16 oktober 2009

time flies by

Ja du kära vän, tiden flyger iväg och just i detta tillfälle kände jag att det var läge att lämna någon form av avtryck i min kära blogg. Sitter just nu och förtär lite öl för att inviga kvällen på bästa sätt. På schemat står en förfest hos Andish, som förövrigt fyller 18 imorgon och det resulterar i utgång ikväll. Det är dessutom tivoli som står på schemat, vilket i min mening är det bästa utestället i Helsingborg. Gillar visserligen Le Cardinal också, men det är inte ofta dem har 18års kvällar, så därför är Tivoli favoriten. Hade ganska tråkigt sist av diverse anledningar, men jag tror denna helgen blir bra faktiskt, hoppas i varje fall på det. Kan berätta att musiken som forsar ut ur mina högtalare i denna stund är; Armin Van Buuren - Never say never again, skön låt som bör lyssnas på, hela 7 minuter lång. Vet inte riktigt om man kan säga att det är en partylåt i party klass, om ni förstår vad jag menar, men jag uppskattar den och den är generellt bara skön att lyssna på. Vad mer ska man säga liksom... jag har en späckad vecka framför mig, eller ja, helgen ser planerad ut, sen är det även en hel del nerpackning då det börjas renoveras här i vår lägenhet på måndag. Sedan åker jag och mamma till USA på torsdag för att hälsa på min kära bror som just nu gör sitt examens arbete på Harvard, fräckt va? Vi ska på lördag dra med buss till New York och sedan på onsdagen flyga till Washington och se diverse saker, kanske får en glimt av världens mäktigaste man, vem vet? Ska bli intressant, däremot kan jag känna att det hade varit trevligt att vara hemma på lovet då det också ofta för med sig softa upplevelser. Men men.. äh.. puss!

Inga kommentarer: