lördag 31 oktober 2009

I saw the most famous university in the world!

Tjo! När ni alla troligen krökar sönder i Helsingborg och firar Halloween ute, så sitter jag här nu och ska snart äta middag. Idag har jag inte gjort något märkvärdigt. Gick upp runt 10-tiden och läste lite bok och konverterade Scrubs avsnitt och filmer till iPoden så att jag kan kolla när jag sitter på planet hem.

Måste bara påpeka att jag såg Saw VI igår, alltså en HEL vecka före biopremiären i Europa, coolt, eh?!

Var även idag och besökte världens mest kända univeristet, Harvard. Det var svårt som fan att hitta huvudbyggnaden, den som visas på filmer. Det var så svårt att vi inte hittade den haha. Dock var området riktigt stort, det gick till och med bussar som transporterade studenter/lärare runt på området. Dock var det inget speciellt utifrån, såg väldigt gammalt ut, vilket det också är. Men det var en upplevelse, men återigen hade jag andra förväntningar. Man får ta allt i USA med en nypa salt! Med tanke på att dem hypar det som finns här i filmer..

Nu ska jag äta, kommer hem runt 4-tiden på eftermiddagen på Söndag. See ya folks!

Inga kommentarer: