tisdag 29 september 2009

far away, so far away.

Nu är tisdagen avklarad, hoppas verkligen att denna veckan flyger förbi likt den föregående. I hela tre veckor har jag nu varit beredd på att gå upp och hålla tal på retoriken, men två av gångerna har det blivit uppskjutet för att dem andra velat ha mer tid. Idag var jag hur laddad som helst och var redo på att bara få det överstökat, för jag måste fortsätta träna in det varje vecka för att hålla det fräscht i minnet, så lottades några i gruppen ut idag, och jag var inte en av dem, tyvärr.
För övrigt så kom jag inte hem förrän runt sex tiden när jag slutade redan halv fyra, det blev en pizza med Kevin och Wille. Det roliga var att Wille hoppade på bussen, jag och Kevin berättade att vi var hungriga och skulle äta, så hängde han på, och det var minsann ett bra tag sedan man snackade med Wille, i princip Högastenstiden.

Nu ska jag däremot ta och läsa vidare på "På västfronten intet nytt" av Erich Remarque. Den ska vara klar tills på fredag, då ska dessutom en bokrecension vara klar också...

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag tror jag har läst den, eller skulle ha läst den. Eller så kanske jag såg den på film? Okej, jag känner igen namnet..

ckay sa...

Den finns på film såvida jag inte minns fel :)