lördag 5 september 2009

sleeping all day, staying up all night.

Igår var jag sjukt laddad för en utekväll vilket det också blev. Jag & Åslund förkrökade hemma hos honom för att sedan dra in till stan och fixa stämpel på the tivoli och sedan dra till Tapaz och dra någon shot. Stötte på många bekanta på Tapaz, trevligt att typ alla 91or blivit 18 nu för tiden ;D. Gjorde en grov tabbe, får skylla på alkoholhalten, skulle ta ut 200kr i bankomaten men det råkade bli 2000kr, så jag fick gå runt och vara försiktigt så att jag inte skulle spendera/bli av med pengarna, hade minsann inte varit bra. Kvällen var helt okej, inte lika fartfylld som förra gången, tyvärr. Det blev lite senare denna gången också, och jag fick promenera hemåt, jag gick från The tivoli till Plantan skolan, där kom en buss och jag sprang för allt jag var värd för att hinna med den. Skönt var det att komma hem från den kalla kylan utomhus. Däremot mådde jag inte bra när jag vaknade, hade en jävla bakfylla, vilket jag haft allt lindrigare nu på sistone, men det verkar ändå som om att jag måste vara försiktigare när jag dricker haha.

Inga kommentarer: