söndag 27 september 2009

tick tock, hear my life pass by.

Tiden går snabbt framåt nu, speciellt den vecka som varit. Redan i måndags suckade jag för att jag hade hela veckan framför mig, och jag såg fram emot fredagen, men helt plötsligt så vad det fredag eftermiddag och jag blev helt ställd. Fredagen var väldigt lovande, och jag måste säga att dess resultat översteg mina förväntningar, alltså en kanonfredag! För att summera den;

Runt 18.00 kom Jocke hem till mig så började vi tagga inför Dead by April & Adept-konserten med lite öl och hög DBA & Adept musik, nice som fan. Vi tog bussen in till stan och hade tur att finna vänner i kön så att man slapp stå runt hörnet. Men i efterhand hade det nog inte spelat så jätte stor roll, då konserten ändå var 30 minuter försenad. Dead by April är mycket bättre än Adept live måste jag säga, mycket bättre.

Anyways, efter konserten begav jag mig ut till Hittarp för att vara med och fira Julia & Ebba, dock missade jag måltiden och större delen av festen, men jag var med ett tag. Sen stack alla med bussen till stan för att dra in på the Tivoli. Det var hur kul som helst på the tivoli för min del, så jag är nöjd.

Nu ska jag däremot spela fotbollsmatch.. samling om 14 minuter! :o

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan ju vara för att dba har sina låtar färdiginspelade i bakgrunden medan de spelar..

svårt att inte vara bra då,
men man kan ju knappast kalla det live!

ckay sa...

kan faktiskt stämma, då dem kollade med ljuden innan och då börjades losing you spelas upp haha.