måndag 16 juni 2008

uuh

jag satt uppe hela natten och gick inte och la mig förrän vid klockan 9 typ, nu har jag sovit några timmar och gäspar sönder, haha. igår tog jag mig tid och gick ut och joggade en sväng, har bestämt mig för att träna upp min kondition till fotbollen. det känns som om att det kan arta sig, så i just need to hang in there! nu när jag vaknade så vaknade jag av något som jag trodde var en helt sjuk smäll. tänkte, 'jaha, undra vad det var', sen orkade jag inte bry mig direkt och somnade om. detta upprepade sig några få gånger och tillsist gick jag ut för att kolla vad som i fridens namn försiggick utanför. tro fan att molnen är svartare än natten och att det åskar! det vore dock ganska mysigt om det skulle regna lite nu, tycker det är himlans mysigt att sitta och titta ut när det regnar, och känna sig varm och trygg & allt de här, underbart!

Inga kommentarer: