söndag 22 juni 2008

nu närmar sig slutet

nu närmar sig slutet, mamma är på väg hem från karlstad och jag har verkligen njutit av dessa hela 4 dagar som jag fått spendera ensam hemma, eller ja - ensam & ensam. dessa fyra dagarna har även varit de bästa på sommarlovet, bortsett från gårdagen - då allt var ganska tråkigt, jag var seg, ingenting hände osv.. idag är jag ändå jävligt trött, gick visserligen och la mig klockan 5 då jag kom hem runt 2 och sedan kollade på filmen 21 - rekommenderas! det jobbigaste är att jag handlat upp de pengar som mamma lämnat till mig under mina ensam hemma vistelse. det var ju dock inte tänkt att jag skulle stanna hemma alla dessa dagar, då mamma inte fullt litade på mig osv, men ja nu blev det som det blev och utan pengar sitter jag här nu. det är inte bara pengar som fattas utan även mat, haha. jag har ingen mjölk kvar så jag kan i princip knappt käka frukost, möjligtvis om jag pallar göra mackor men det tror jag inte, inte ännu i alla fall. det var tänkt att jag och farsan skulle gå och se HIF - FC Zenit, men så blir inte fallet, varken jag eller pappa har ork eller lust. så idag ska jag väl ta det lugnt, har diskat upp allt som jag använt nu för ett kort tag sedan, det återstår bara en dammsugning sen är väl lägenheten som den var innan mamma lämnade den. ska njuta av mitt té nu, cheers.

Inga kommentarer: