söndag 15 juni 2008

söndag

idag vaknade man upp bakis och stack direkt hem till mamma, kände att det var dags att jag hälsar på och är ett tag hos min kära moder. det possitiva är att jag lär vara ensam hemma från torsdag - söndag, snacka om nice! vet dock inte riktigt vad jag ska göra av saken, möjligheterna är oändliga.

igår blev jag dock väldigt ledsen, en jävligt kämpig match för sverige och en helt klar rättvis pinne ligger och väger, men nej, 92a jävla minutjäveln så kommer david fucking villa och gör mål. det förstörde i princip min afton, men som tur var så kom då bäcks fest till räddning och jag ska säga er att den festen hamnar på top 5 på dirren!

idag blire chilla bara, tror jag iaf. funderar på att dra ut och jogga snart eller eventuellt lite senare, måste verkligen få upp konditionen igen om jag ska kunna komma tillbaks helt i fotbollen. denna gången är det tänkt att jag ska lira fullt seriöst, vilket jag gjorde endast till & från sist jag lirade.

måste bara påpeka att låten "Yellowcard - Believe" är en låt som jag uppskattar högt, det är möjligt att den är gammal osv, men jag älskar den! riktigt skön! min musiksmak är ganska konstig - lyssnar på rnb för det mesta med vissa inslag av hiphop men ändå lyssnar jag lika mycket på punkrock. så det sträcker sig från rnb - punkrock, även lite rock så för att klargöra vilka band jag lyssnar på så - The Used, mitt favoritband får det nog bli, Yellowcard och Lost Prophets.

ha en trevlig söndag, folks!

Inga kommentarer: