måndag 2 juni 2008

måndag

siesta var kul - man blev trött som fan - tittade på film - somnade och sov.
imorse vaknade jag som vanligt runt klockan 7 eftersom att jag alltid ställer klockan på de. självfallet sov jag vidare då min första lektion var spanska och jag hade ledigt från den. jag glömde ställa in ny väckningstid på mobilen och sov vidare.
jag hade den sjukaste drömmen asså - jag bråkade med eva sandberg och hon försökte få mig avstängd från skolan igenom att försöka intala lärarna att jag snackat skit om dem alla osv. så när jag väl vaknade och skulle just till eva sandbergs lektion, naturkunskap - så kände jag att ödet nog har talat för sitt och jag bör nog bara somna om. så jag sov vidare och gick sedan fredligt upp för att kolla på narnia :p.
nu är det tänkt att kevin, erik och jag ska ner till stranden för att sola/bada.

Inga kommentarer: